Cei patru P ai marketingului modern

Conform teoriei clasice a marketingului, enunțată de Philip Kotler, cei patru P sunt Produsul, Prețul, Plasarea și Promovarea.

Dar vremurile se schimbă, iar acum cei patru P sunt Personalizare, Personalizare, Personalizare, Personalizare.

Dacă nu mă credeți, uitați-vă numai la jucătorii de la Wimbledonul care stă se încheie; Djokovic are o semnătură stilizată pe toate articolele, Federer are inițialele numelui îngemănate, iar Nadal nu ne-a oferit la ediția această ocazia să admirăm taurul schematic de pe încălțări.

Nu e de mirare că setea de personalizare este insațiabilă și se manifestă în toate colțurile economiei de piață.

Iar întru astâmpărarea acestei nevoie vine Goodiebags.

Conform propriilor spuse, această firmă își propune să consolideze conexiunea dintre o marcă și aceia care o consumă sau o poartă sau o folosesc, prin înlesnirea realizării unor materiale promoționale personalizate, rezultând o experiență, plăcută și utilă.

Afirmația de mai sus, cum că personalizarea nu mai cunoaște limite în zilele noastre e susținută și de varietatea ofertei celor de la Goodiebags.

Aveți un prieten cu mentalități mai curioase, dar la care țineți mult și ați vrea să-i faceți niște cadouri personalizate?

E greu de crezut că nu veți găsi ceva pe Goodiebags care să i se potrivească.

Ce mi se pare interesant este că astfel de produse personalizate pot fi folosite și în scopuri care transcend comercialul.

Marketingul este și arta de a plasa în sfera publică o idee.

Eu, unul, de pildă, susțin de ceva vreme pe aceea a folosirii și refolosirii sacoșelor de cumpărături, pentru a limita astfel utilizarea pungilor de plastic, care încep să sufoce natură și pe noi toți odată cu ea.

Pe o sacoșă precum cea de mai sus i-aș ruga pe cei de la Goodiebags să inscripționeze mesajul M-a folosit ieri, mă folosește și azi, mă va folosi și mâine, aș adăuga o planetă Terra zâmbitoare și pun prinsoare că n-aș mai stârni mirare în rândul precupeților și precupețelor când le-aș preciza că nu e nevoie de pungă de plastic.

Ba mai mult, îndrăznesc să-mi imaginez că ei înșiși ar începe să propună asta clienților.

Hai că se poate!

Leave a Comment.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.