Zâmbete cristaline

Când spui ”cristal de Bohemia”, o asociere aproape pavloviană te trimite cu gândul la distincție, la o atmosferă aristocratică, de mult apusă.

Mai trăim într-o eră în care astfel de produse își mai au locul?

Într-o epocă în care funcționalismul, pe care remarcabil l-au imaginat un Walter Gropius sau Le Corbusier, niște pahare de cristal de Bohemia ar apărea desuete și nelalocul lor.

Există, însă și un curent de resuscitare a unei Belle Époque idilice. S-ar potrivi mai bine niște recipiente de cristal Bohemia într-o astfel de recreere fantezistă?

Da și nu.

O dilemă aparent fără ieșire, dar care are o soluționare foarte simplă.

Uitându-mă la designul inedit al unor produse din portofoliul celor de la Charisma, îmi dau seama că le și văd utilizate într-un anume fel de reuniune convivială, din ce în ce mai populară în zilele noastre, adică o sesiune de degustare, structurată și cu o tematică bine definită.

Ca unul care a participat la câteva astfel de simpozioane, în care licorile și vorbele se împletesc într-un buchet socratic de toată frumusețea, mi-ar surâde ideea ca superba distorsionare a unui whiskey învechit în stejar, rezultată din turnarea acestuia întrun pahar de cristal de Bohemia precum cel de mai jos, să fie obiectul unui concurs ad-hoc de fotografii între participanți.

Sau aceste pahare de vin, bunăoară.

Fiecare participant la degustare va avea obligația liber consimțită de a-și lăsa gândirea difuză să fie stimulată de reflexiile roșiatice ale unui Cabernet Sauvignon sau cele arămii ale unui Chardonnay și să plăsmuiască mici poezii, cu sau fără rimă, despre senzațiile vizuale, auditive sau gustative care se nasc din interacțiune simțurilor cu osmoza vin-cristal de Bohemia.

Cine ar câștiga?

Toată lumea, pentru că încăperea ar fi plină de zâmbete cristaline.

***

Mai jos le dau cuvântul celor de la Charisma, prin intermediul cărora pot ajunge la noi produse din cristal de Bohemia:

Povestea brand-ului Charisma începe în 1997 când, din pasiune pentru artă și frumos, am început să oferim produse cu un caracter unic și rafinat. Dorim ca prin ceea ce facem să oferim clienților noștri soluții pentru a-și decora casa într-un stil care să-i reprezinte sau să facă un cadou deosebit și care să surprindă.

De aceea, avem două motto-uri, respectiv: Arta de a fi unic și Magazinul care te reprezintă.

În prezent, deținem 2 magazine în cele mai mari centre comerciale din Craiova și un showroom aflat tot în același oraș.
Ne-am extins și în online, începând cu 2009, cu un magazin specializat pe cadouri, iar începând cu 2020, am lansat magazinul
Charisma Deco specializat pe decorațiuni și pe promovarea unui stil de viață în care să fie sinonim cu eleganța, rafimanentul și bucuria.

Leave a Comment.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.